تبصرہ کیجیے

کاروبار کا بار

پچھلے سال شاہ جی نے اپنے گاڑھے پسینے کی کمائی سے موبائل فون کی دکان تو کھول لی لیکن اب کچھ خوش نہیں ہیں وجہ پوچھی تو کہنے لگے کہ صبح شٹر اٹھانے سے جھوٹ شروع ہوتا ہے اور رات شٹر گرانے تک جھوٹ جاری رہتا ہے، باراڑی (سندھ میں دیہی علاقے کے لیے بولتے ہیں) تک میں دکانیں کھل گئیں ہیں بچہ بچہ بھید بھاؤ جانتا ہے اور یہ کام چلتا ہی ٹوپی کرانے پر ہےگراہک دکاندار کو خراب فون ٹِکا گیا تو دکاندار گھر تو لیجائے گا نہیں۔ وہ انتظار کرتا تھا کہ دور دراز کا کوئی پنچھی آئے تو اس کو بھِیڑ دیں تاکہ واپسی پر وہ سوچے کہ فون رکھنا وارے کا سودا ہے یا کرایہ بھاڑا لگا کر دکاندار سے جھگڑنا؟ پھر یہ کہ پہلے دن سے لیکر اب تک دکان کھائے ہی جارہی ہے دیکھنے میں سیل بھی اچھی ہے اور خرچا بھی زیادہ نہیں!! یہ تو اچھا ہے کہ ہم دونوں بھائی اپنی نوکری کر رہے ہیں اور دکان کی آمدنی پر کوئی بھی نہیں بیٹھا ہوا!
راحت صاحب منجھے ہوئے نوکری پیشہ کاروباری (نا خدا ہی ملا نا وصالِ صنم ) ہیں اور کئی دھندوں کو بدنام کرچکے ہیں آج کل بازارِ حصص پر دوبارہ کرم نوازی ہے اس لیے ٹی وی پر جیسے ہی تجارتی خبریں کی آواز سُنتے ہیں ٹی وی پکڑ کر وہی اُکڑوں بیٹھ جاتے ہیں انکا یہ آسن تجارتی خبریں ختم ہونے تک ایسا ہی رہتا ہے پیچھے کوئی لاکھ کہتا رہے کہ “چچا اپنا ڈھائی من کا سر تو ایک طرف کرلو” اور جس دن نیچے کے لاک لگتے ہیں اس دن سر پکڑ کر بیٹھ جاتے ہیں فوراً بولے ” شاہ جی سیدھا سیدھا جائز دھندا تو پھر یہی ہے کہ پرائز بانڈ کی سیریز اٹھاؤ اور جیسے ہی بنک سے سیل ختم ہوتی ہے قرعہ اندازی کے تین مہینے پہلے لاکھ پیچھے ڈھائی تین ہزار زیادہ پر بیچ دو۔ تین مہینے کا گیم ہے ہینگ لگے نہ پھٹکڑی اور اگر نہ بکیں تو ایک دو تو لگ ہی جاتے ہیں۔
کاروبار کرنے والے کیا کیا کام کرتے ہیں بندہ سُنے تو حیران رہ جاتا ہے۔ بنکوں میں لائن نکالو اور نئے نوٹوں کی گڈیاں وہاں سے خرید کر آگے ہار بنانے والوں اور شوقین لوگوں کو بیچو۔ اسٹاک مارکیٹ میں بھاڑے پر پیسہ چلاؤ ۔ سَٹوریے (سَٹہ کھیلنے والے) ڈوب جائیں تو آپ کا بھی دیوالہ پِٹ جائے گا۔ اگر کوئی بھائی بند کسی وزارت میں ہے یا علیک سلیک ہے تو وارے نیارے آپ صرف اپنے کمیشن کی بات کریں اور خلقِ خدا کے پھنسے ہوئے کام اور پرمٹ وغیرہ کا مُک مُکا کروائیں باقی اوپر والے پر چھوڑ دیں۔ ہر سال بمع اہل و عیال عمرے کا بندوبست ہوجائے گا۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: