تبصرہ کیجیے

کشمیر بنے گا پاکستان؟؟

پاکستان اسوقت داخلی، خارجی، سیاسی اور معاشی بحرانوں میں گِھرا ہوا ہے۔ ان بحرانوں کے بادل مستقبل قریب میں چھٹتے دکھائی نہیں دے رہے۔
دوسری طرف پاکستان کی شہہ رگ کشمیر میں ایک نئی تاریخ رقم ہورہی ہے۔ امر ناتھ شرائن بورڈ کی چنگاری نے پوری وادی کو الاؤ بنادیا ہے۔ آج کشمیری بغیر کسی خارجی تحریک کے اپنے لیے خود اٹھ کھڑے ہوئے ہیں۔وہ بھارتی ظلم و تشدد کا سامنا اپنے پر امن احتجاج سے کرکے پوری متمدن دنیا کا ضمیر جھنجھوڑ رہے ہیں۔ اب کشمیر کے ساتھ ساتھ پورے بھارت میں یہ سوال زیرِ بحث ہے کہ بھارت کب تک کشمیر کو غصب کیے بیٹھا رہے گا۔
بنظرِ غائر اگر جائزہ لیں تو یہ علیحدگی کی تحریکیں ہی بھارت کی ترقی کے پاؤں کی بیڑیاں ہیں ان میں بھی کشمیر کا تنازعہ سب سے بڑی رکاوٹ ہے۔ بھارت کابڑھتا ہوا مڈل کلاس اور تیزی سے ابھرتا ہوا سرمایہ دار طبقہ بجا طور پر تنازعہ کشمیر کو ایک رِستے ہوئے ناسور کے طور پر دیکھتا ہے جو دنیا بھر میں جمہوری اور سیکولر بھارت کے امیج کو تباہ کر رہا ہے۔ بھارت کا دانشور اب خود بھارت کو سامراجی رویے کا طعنہ دے رہا ہے۔
آزاد کشمیر کا الحاق پاکستان کے ساتھ ہے جب کبھی بھی آزادی یا کسی نئے ریاستی ڈھانچے کی بات ہوگی پاکستان بھی لازمًا اس سے متاثر ہوگا۔ لیکن یہاں پھر سوال اٹھ کھڑا ہوتا ہے کہ کیا پاکستان کی حکومت اس موقع پر کشمیر کے تنازع کو اپنے اور کشمیریوں کی امنگوں کے مطابق طے کراسکتی ہے؟
یا یہاں بھی افغانستان کی مانند جوتیوں میں دال بٹے گی اور پاکستان کے حصے میں دشنام آئے گا؟

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: