تبصرہ کیجیے

مارگلہ ٹریلز

 

اسلام آباد میں تفریح گاہیں تو کافی ہیں لیکن مارگلہ کا قرب جہاں قدرتی حسن اور عمدہ موسم بخشتا ہے وہیں ایسی پگڈنڈیاں (ٹریلز)  بھی فراہم کرتا ہے کہ جن پر چل کر آپ چند ہی منٹوں میں وال پیپرز کی حسین دنیا میں پہنچ جاتے ہیں۔ اس قدرتی حسن کو محفوظ رکھنے اور اسے عام لوگوں کی دسترس میں رکھنے  پر میں نوکر شاہی اور پاک فوج کا جتنا شکریہ ادا نا کروں کم ہے( باقی شکوے اپنی جگہ قائم ہیں )۔ یہ پگڈنڈیاں تعداد میں کافی ہیں جنکے ذریعے مارگلہ کے حسن سے لطف اندوز ہوا جاسکتا ہے۔ میں ٹریل (پگڈنڈی) 3 اور ٹریل 5 ہی کےذریعے  زیادہ تر مارگلہ کی سیر کرتا ہوں ٹریل 3 ہی زیادہ مقبول ہے شام کو اس کی پارکنگ فل ہوتی ہے اور پگڈنڈی پر سانسوں کی دھونکنی کا میلہ لگا ہوتا ہے( میک اپ زدہ چہروں پر بھی پسینے  کی پگڈنڈیاں بنی ہوتی ہیں )۔
ٹریل 3 اور ٹریل 5 پر پہنچنا بھی نہایت آسان ہے پبلک ٹرانسپورٹ کے ذریعے بھی پہنچا جاسکتا ہے کہ سید پور ماڈل ویلج سے ذرا آگے شالیمار کرکٹ گراؤنڈ کے بعد ہی ٹریل 3 شروع ہوجاتی ہے۔ ٹریل 5  کو درہ جانگلہ بھی کہتے ہیں یہاں ایک کیمپنگ سائٹ بھی بنائی گئی ہے اور ٹریل کے ساتھ پہاڑی چشمے اور شاندار قدرتی مناظر دیکھنے کو ملتے ہیں جہاں ٹریل 3 کے ذریعے اسلام آباد کا نظارہ ہوتا ہے وہیں ٹریل 5 پر سفر کرتے ہوئے ہر موڑ پر فطرت ایک نیا جلوہ دکھاتی ہے اگر آپ رش کے اوقات سے ہٹ کر آئے ہوں تو وہ خوبصورت پرندے اور جانور بھی آپ دیکھ سکیں گے جو صرف چڑیا گھر میں دکھائی دیتے ہیں۔ ( کیمرے میں بھی قید کرنا انتہائی دشوار ہے )  ان جانوروں کے علاوہ رنگ برنگی تتلیاں اور انواع و اقسام کے نباتات اور درختوں کی بہتات ہے۔ وہ سنبل جس سے ہماری حکایات میں خارِ وطن خویش تر ہوتا ہے اسکا درخت بھی میں نے یہیں دیکھا اور ہم میاں بیوی نے اس کی روئی بھی جمع کی۔
تصاویر دیکھیے بلکہ سیر کیجیے سیکوریٹی کا بھی کوئی مسئلہ نہیں کہ مارگلہ میں چیک پوسٹیں موجود ہیں اور فیملی کے لیے ایک محفوظ سیر گاہ ہے بچوں کو فطرت سے روشناس کرانے کے لیے ضرور لانا چاہیے بس فطرتی سیر گاہ کا اصول مدِ نظر رہے کہ
یہاں سے کچھ ساتھ مت لائیے سوائے تصاویر کے اور کچھ چھوڑ کر مت جائیے سوائے نقشِ قدم کے 

 

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: